Think pink!

Το ροζ είναι ένα παρεξηγημένο χρώμα, αφού συνήθως ταυτίζεται με την κοριτσίστικη φύση. Κι αυτό συμβαίνει επειδή όλες του οι αποχρώσεις είναι τόσο γλυκές..
Δεν θα σου κρύψω πως είναι το αγαπημένο μου χρώμα!
Φέτος η μόδα επιτάσσει δερμάτινο παντελόνι αλλά αν είσαι και εσύ σαν και εμένα, όπου σου αρέσει να δίνεις στο style σου ένα πιο girly αέρα σου έχω την πρόταση που πιστεύω πως θα σου αρέσει!!
Συνδύασε το δερμάτινο παντελόνι σου με ψηλά μαύρα μποτάκια και μια bowing τσάντα όπως έκανα εγώ και βάλε το τζιν πουκάμισο σου με το πιο cool πλεκτό του χειμώνα όπως σου είχα αναφέρει και σε παλαιότερο outfit post που δεν είναι άλλο από το mohair!
Άσε το ροζ να δώσει μια πιο γλυκιά νότα στις μουντές και κρύες μέρες του χειμώνα...
See you soon
xxx






Wearing:
Lee Leather Jeans
MCM black bag
Denim skirt from Lee 
Pink Mohair from Bershka
Shoes from Assos (last year)

5 σχόλια:

  1. Καταπληκτικό σύνολο! Νομίζω ότι είναι το αγαπημένο μου από όσα έχεις κάνει!!!

    Maria Pol xx

    http://mariapoool.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λατρευω denim και mohair!! Και ο συγκεκριμένος συνδυασμός είναι τέλειος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα όλα! Με την τσάντα κόλλησα! Καλή συνεχεια!!

    Κατερίνα
    www.positive-thinking-greece.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή