Collagen Pro- Active Review


Πριν μερικές μέρες ένα κουτάκι με το μαγικό μπουκαλάκι Collagen Pro- Active κατέφθασε στην πόρτα μου...
Εδώ και μια εβδομάδα που το χρησιμοποιώ έχω δει διαφορά στο δέρμα μου καθώς το καθημερινό βάψιμο επιβαρύνει αρκετά, τις τελευταίες μέρες έχω παρατηρήσει βελτίωση της αλλά και της εμφάνισης του δέρματος μου και της επιδερμίδας μου και έχει δώσει μια λάμψη στα μαλλιά μου αλλά και στα νύχια μου.
Ας μάθουμε όμως λίγα πράγματα για αυτό το θαυματουργό μπουκαλάκι!
Το κολλαγόνο είναι το κύριο συστατικό των βασικών δομών του σώματος και του συνδετικού ιστού..
Αποτελεί πρωτεΐνη κλειδί του οργανισμού που με την πάροδο του χρόνου μειώνεται με γρήγορους ρυθμούς και προκαλεί την γήρανση του δέρματος.
Το κολλαγόνο δεν μπορούμε να το προσλάβουμε δυστυχώς από κανένα είδος τροφής έτσι η χορήγησή του στον οργανισμό μας έστω μέσω συμπληρωμάτων διατροφής καθίσταται απαραίτητη.
Εσύ ακόμα να το δοκιμάσεις?
 
 
 
 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου