Flipsters on my feet!!


Αγαπώ τα ψηλοτάκουνα ίσως γιατί από πολύ μικρή είχα την μανία μαζί τους, σαν όλα τα κοριτσάκια έπαιρνα και εγώ τις γόβες της μαμάς μου..
Υπάρχουν όμως φορές που θα ήθελα να ανοίξω το τσαντάκι μου και να βγάλω τις μπαλαρίνες μου για να ξεκουράσω τα πόδια μου τα ψηλοτάκουνα μποτίνια μου..
Έτσι λοιπόν ανακάλυψα τα
 Flipsters τις όμορφες αναδιπλούμενες μπαλαρίνες (flip-flops) που σίγουρα δεν πρέπει να λείπουν από καμία γυναικεία τσάντα.
Σχεδιάζονται στην Αυστραλία και είναι φτιαγμένες από υλικά υψηλής ποιότητας και μάλιστα βραβεύτηκαν το 2010 ως η πιο καινοτόμα ιδέα και τόσο η πρακτικότητα τους όσο και η κομψότητα τους τα έχει κατατάξει πρώτα στις προτιμήσεις κάθε γυναίκας.
Για μετά την δουλειά, για να ξεκούρασετε τα πόδια σας από την πολύωρη χρήση ψηλοτάκουνων παπουτσιών, για τον καφέ, το ποτό ή οποιαδήποτε έξοδο σας.
Μπορείτε να τα βρείτε σε επιλεγμένα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα ή στην επίσημη σελίδα τους στο Facebook (κάνε κλικ εδώ)
See you soon
xxx

 





Wearing:
Pink Mohair from Bershka
Blue skinny jeans (last year ) from Zara
Flipsters ballarinas
Headpiece from Accessorize

9 σχόλια:

  1. wraies ballarines! mou aresei to xrwma! :*

    http://landing-in-fashion.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θυμαμαι πριν καποια χρονια στο Αμστερνταμ,
    ειχα δει μια τρεντυ κοπέλα να κατεβαινει απο το ποδηλατο της φοροντας μπαλαρινες
    και να βγαζει απο την τσαντα της κομψες γόβες λίγο πριν μπει σε μοδάτο στεκι.
    Φοβερη ιδέα σκεφτκα, για οσες απο εμας δεν αντεχουν και πολυ τα ψηλοτακουνα.
    Και υιοθετησα την λυση να εχω ενα ζευγαρι μπαλαρινες (που δεν πιανου τοπο και δεν εχουν ιδιαίτερο βάρος) στην τσαντα μου!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακρίβως ένα τέτοιο περιστάτικο είχα δεί και εγώ κάποτε και μόλις τις είδα λέω πρέπει να αποκτήσω και έγω δεν φαντάζεσαι πόσο άνετες είναι!!

      Διαγραφή
  3. Those cat ears are just super cute! Have you seen the pictures of the Victoria's Secret Show yet? Come along and check them out!
    All the best,

    Jana & Vanessa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλειες οι μπαλαρίνες, κομψές και πρακτικές!! Πειράζει όμως που θέλω και την μοκετούλα σου;; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aααα σε ευχαριστώ η μοκετούλα είναι φανταστική και εγώ την αγαπώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  5. ειναι τελεια ιδεα κ γω καμια φορα παιρνω φλατ μαζι μου ,πολυ πρακτικο να διπλωνουν κ να μην πιανουν χωρο
    το μονο που παντα με δυσκολευει εινα που θα βαλω τις γοβες μου χαχαα
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή