#The Jumpsuit

Φέτος, η ολόσωμη φόρμα, αποτελεί ένα από τα Must have του Φθινοπώρου και αυτό με κάνει ιδιαίτερα χαρούμενη..
Είναι από τα κομμάτια που αγαπώ και ευχαριστώ όσους το ανακάλυψαν και επειδή ξέρω πως θα με ρωτήσεις  γιατί τις αγαπώ τόσο, θα σου απαντήσω πως σου λύνουν το αιώνιο ερώτημα τι να φορέσω σήμερα!!
Ταιριάζουν κυριολεκτικά με τα πάντα, είναι ένα κομμάτι και έτσι έχεις  να σκεφτείς μόνο τι αξεσουάρ θα βάλεις, δηλαδή τσάντα και παπούτσια, καθώς είναι αυτά που θα καθορίσουν το ύφος που θες να δώσεις στο outfit σου..
Αποτελεί μια chic και κομψή επιλογή για κάποια πιο ιδιαίτερη περίσταση.
With Love
Daphnia
xxx






Wearing:
Μaryholic Bag
Assos Shoes

10 σχόλια:

  1. ο τελειος συνδιασμος!!! τα παπουτσια υεροχαα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχο το jumpsuit!!! Είσαι κούκλα! Απιθανες οι φωτογραφίες!!!
    Και εγώ λατρευω τις ολοσωμες φορμες και έχω πολλές!!! Είναι τόσο στυλατες και εντυπωσιακές!!
    Φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Beautiful jumpsuit - it fits you seamlessly! x

    http://www.bohochiccafe.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Tέλεια ολόσωμη φορμά σε πολυ ωραιο χρωμα που παει με τα μαλλια σου!Κι μενα μου αρεσει πολυ να φοράω ολόσωμες φόρμες κι αν τις βαριέμαι βρίσκω ένα τρόπο να τις χρησιμοποιώ μόνο σαν παντελόνι γιατί έχουν καλύτερη εφαρμογή (σε μένα)κι από τα "κανονικά" μου παντελόνια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. This jumpsuit looks great on you and I like how you paired it with white heels. Great post and keep up the good work.

    LEJA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σου παει φοβερα! Επισης την λατρεψα ετσι !! ειναι η μπλε σκουρο η μαυρο??

    ΑπάντησηΔιαγραφή